„.. Atstovauti visame pasaulyje produktus, kuriuose yra visa, ką mums gali pasiūlyti gamta: grožio preparatai, pagaminti iš gryniausių augalinių ir mineralinių komponentų, jungiančių senąsias tradicijas ir šiuolaikinius tyrimus ...“ - tai itališko prekės ženklo misija .
1970 metais Spialtini šeima tapo Italijos ir Šveicarijos kosmetikos produktų gamybos kompaniją, o 1973 metais buvo viena pirmųjų, kuri specializavosi maisto papildų gamyboje. Taip pirmą kartą Italijos rinkoje, griežtai specializuotoje kategorijoje, atsirado natūralių kosmetikos gaminių, kurių pagrindą sudaro tik vaistinės žolelės.
1979 m. Gimė „Natura Holding LLC“, kurianti vis daugiau natūralių ir sėkmingų produktų visose 3 srityse: kosmetikos, sveikatos produktų ir natūralaus maisto.
1981 m. „Natura House“ kosmetika pradėjo plisti Ispanijoje,o vėliau Vokietijoje ir Austrijoje. Praėjusio amžiaus aštuntajame ir devintajame dešimtmečiuose „Natura Holding“ buvo absoliuti Italijos žolelių rinkos lyderė.
Pagaliau atėjo 1988 -ieji metai, kuriais buvo pažymėtas „Natura House“ prekės ženklas. Po 23 metų bendrovė atrado vartotojų meilę daugiau nei 60 pasaulio šalių dėl savo aukštųjų technologijų, kokybės ir natūralumo.
Išmeskime viską, kas nereikalinga
„Natura House“ visi kenksmingi ir pavojingi sintetiniai komponentai yra pakeisti natūraliais komponentais, kurie yra naudingi.
Be to, „Natura House“ šampūnuose, kaukėse, balzamuose ir kitose plaukų priežiūros priemonėse yra iki 98,5% natūralių ingredientų. „Natura House“ gamintojai įrodė, kad ne tik agresyvios paviršinio aktyvumo medžiagos, bet ir visiškai natūralūs ingredientai gali būti naudojami kaip šampūnų pagrindas.
Tačiau agresyvios paviršinio aktyvumo medžiagos (pavyzdžiui, lauretas ir natrio laurilsulfatas) toli gražu nėra išsamus sintetinių komponentų, kurių mūsų straipsnio herojui pavyko atsisakyti, sąrašas. Visuose šio prekės ženklo gaminiuose nėra formaldehido, dioksino ir kitų odai ir plaukams kenksmingų ingredientų.
Prekės ženklo laboratorija kruopščiai ir reguliariai kontroliuoja tiek žaliavas, tiek gatavus gaminius, o tai garantuoja nepriekaištingą kiekvienos pagamintos produkcijos partijos kokybę.