Pirkimo sąlygos ir taisyklės

PIRKIMO SĄLYGOS IR TAISYKLĖS

  1. Bendrosios nuostatos
    1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir MB „Kosmile“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje www.kosshop.lt (toliau – el. parduotuvė).
    1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
    1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
  2. veiksnūs fiziniai asmenys, sulaukę pilnametystės;
  3. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų, turintys tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
  4. juridiniai asmenys;
  5. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas garantuoja, kad turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje pagal 1.3 punktą.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą, ir paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.

Pardavėjas: MB „Kosmile“, juridinio asmens kodas 305913452, registracijos adresas: Eglių g. 8-2, Papiškės, LT-14171 Vilniaus r., Lietuva. Su Bendrove galite susisiekti el. paštu info@kosshop.lt ar telefonu +37065087870.

  1. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
    2.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje pagal šias Taisykles ir kitas šios el. parduotuvės skiltyse nustatytas sąlygas.
    2.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos, pranešdamas Pardavėjui apie sutarties atsisakymą el. paštu, nurodydamas užsakymo numerį ir grąžinamos prekės pavadinimą, išskyrus atvejus, kai sutarties atsisakymo teisė nenumatyta LR Civiliniame kodekse (CK 6.228(10) str.).
    2.3. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę, jei ji nebuvo sugadinta, nenaudota ir neprarado prekinės išvaizdos.
    2.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir sumokėti už jas sutartą kainą.
    2.5. Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti savo registracijos duomenis, jei jie pasikeičia.
    2.6. Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo duomenis ir neperduoti jų tretiesiems asmenims.
    2.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka laikytis šių Taisyklių ir galiojančių LR teisės aktų.
  2. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
    3.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuve.
    3.2. Pardavėjas turi teisę apriboti ar sustabdyti Pirkėjo prieigą prie el. parduotuvės, jei Pirkėjas pažeidžia šias Taisykles arba kelia grėsmę parduotuvės stabilumui.
    3.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo teisę į asmens duomenų apsaugą ir užtikrina, kad Pirkėjo pateikti asmens duomenys bus tvarkomi pagal galiojančią Privatumo politiką.
    3.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjo nurodytu adresu per nurodytą pristatymo terminą.
  3. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka
    4.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali užsisakyti prekes bet kuriuo metu, 7 dienas per savaitę.
    4.2. Sutartis suformuojama, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o Pardavėjas patvirtina užsakymą, išsiųsdamas laišką Pirkėjo el. paštu.
    4.3. Prekių kainos el. parduotuvėje nurodomos eurais, įskaitant visus mokesčius.
    4.4. Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:
    • naudojantis el. bankininkyste;
    • banko pavedimu.
  4. Prekių pristatymas
    5.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
    5.2. Pirkėjas įsipareigoja pats priimti prekes. Jei jis negali priimti, prekes gali priimti kitas asmuo, tačiau Pirkėjas atsako už šį veiksmą.
    5.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (kurjeris).
    5.4. Pardavėjas deda visas pastangas, kad prekės būtų pristatytos per nurodytą laikotarpį. Tačiau esant nenumatytoms aplinkybėms, pristatymas gali vėluoti.
    5.5. Pirkėjas privalo pranešti apie sugadintas ar netinkamai pateiktas prekes bei užfiksuoti pakuotės pažeidimus kurjerio dokumentuose pristatymo metu.
  5. Prekių kokybė ir garantijos
    6.1. Kiekvienos prekės savybės nurodytos prie prekės esančiame aprašyme el. parduotuvėje.
    6.2. Pardavėjas suteikia dvejų metų teisinę garantiją, per kurią Pirkėjas turi teisę reikalauti prekę pataisyti, pakeisti, sumažinti jos kainą ar grąžinti pinigus.
    6.3. Nekokybiškų prekių grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui.
  6. Prekių grąžinimas ir keitimas
    7.1. Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo, informuojant Pardavėją raštu apie sprendimą atsisakyti sutarties.
    7.2. Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos.
    7.3. Nekokybiškas prekes Pirkėjas turi teisę grąžinti per dvejus metus nuo prekės pristatymo dienos.
  7. Rinkodara ir informacija
    8.1. Pardavėjas turi teisę inicijuoti akcijas ir nuolaidas el. parduotuvėje.
    8.2. Pardavėjas privalo aiškiai informuoti Pirkėją apie akcijų sąlygas ir terminus.
  8. Baigiamosios nuostatos
    9.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
    9.2. Visi nesutarimai sprendžiami derybomis, o nepavykus susitarti – pagal LR įstatymus teisme.
    9.3. Vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba spręsti ginčus alternatyvia tvarka.
Rašyk
Skambink